Algemene voorwaarden

Versie juni 2025

In deze Algemene Voorwaarden beschrijf ik hoe ik graag met je samenwerk en welke regels er voor onze samenwerking gelden. Dus het is belangrijk dat je deze goed doorleest. Heb je er nog vragen over, dan hoor ik dat natuurlijk graag!

BATS! Visuals

Arkelstein 3
6714 AW Ede
06-41241120
hester@batsvisuals.nl

1. Wie is wie en wat is wat?

2. BATS! Visuals houdt zich met name bezig met de volgende zaken:

3. Over deze algemene voorwaarden:

4. Inkoopvoorwaarden:

Eventuele (inkoop)voorwaarden van jou als opdrachtgever moeten vooraf worden besproken.  Als we afspraken maken die afwijken van deze voorwaarden, dan zijn deze pas geldig als we die schriftelijk hebben vastgelegd. Als ik wel op basis van jouw voorwaarden wil werken, zal ik dat altijd expliciet schriftelijk vermelden.

5. Offerte:

Nadat jij de offerte hebt ontvangen, houd ik de betreffende tijd/data een week gereserveerd. Daarna kan ik niet meer garanderen dat ik beschikbaar ben.

6. Hoe werk ik graag met je samen?

7. Wat betreft de betalingsvoorwaarden:

8. Van wie is de visual?

9. Mochten er dringende redenen zijn waardoor jij als opdrachtgever de opdracht wilt annuleren, dan kan dat. Ik zal dan wel annuleringskosten in rekening brengen. Deze bestaan uit de volgende kosten:

*Als de annulering langer dan een maand voor het starten met de opdracht gebeurt: 20% annuleringskosten;
*Als de annulering tussen een maand en een week voor het starten met de opdracht gebeurt: 50% annuleringskosten;
*Als de annulering tussen een week en een werkdag voor het starten met de opdracht gebeurt: 75% annuleringskosten;
*Als de annulering binnen 24 uur voor het starten van de opdracht gebeurt: 100% annuleringskosten.

10. Er kunnen natuurlijk ook dringende redenen zijn waardoor ik de opdracht moet verzetten dan wel annuleren.

Ik zal je natuurlijk altijd direct op de hoogte brengen van de omstandigheden en ga ervan uit dat we in alle redelijkheid samen tot een oplossing kunnen komen. Zo krijgen deelnemers aan een geannuleerde training voorrang bij aanmeldingen voor de volgende trainingsronde. In andere gevallen kunnen we bijvoorbeeld de afspraak verzetten, of ik kan een collega-tekenaar vragen om mij te vervangen. Mocht het blijvend onmogelijk zijn om een oplossing te vinden, kan de overeenkomst worden ontbonden voor dat deel dat nog niet is nagekomen. Jij als opdrachtgever hebt in dat geval geen recht op vergoeding van de ten gevolge van de ontbinding geleden schade.

11. Over vertrouwelijkheid:

12. Over aansprakelijkheid:

Twee-daagse training Visueel Hulpverlenen

Incompany:

V.a. €2750,- (excl. BTW en reiskosten)

Individuele hulpverleners:

V.a. €585,- (incl. BTW) (Check je opleidingsbudget of vraag je werkgever!)

Workshop Visueel Hulpverlenen

Incompany:

V.a. €550,- (excl. BTW en reiskosten)

Individuele hulpverleners:

V.a. €135,- (incl. BTW)